Ofiara, którą daje król i którą daje Anubis, Ten-który-jest-przed-boskim-namiotem, Ten-który-jest-w-miejscu-balsamowania, Ten-który-jest-na-swoim-wzgórzu, pan Świętej Ziemi i Sepa (a mianowicie to), żeby on (Merefnebef) był pochowany na nekropoli na Pustyni Zachodniej, kiedy (już) osiągnie piękny podeszły wiek, w pokoju, w pokoju, przy Wielkim Bogu, jako ten, który czynił pokój, stał się czcigodny; ten, który mówił to, co jest dobre i pamiętał o (swoim) pogrzebie, czcigodny przy Ozyrysie, ten, który jest w sercu króla w każdym jego miejscu, ten, którego wielkie imię brzmi Merefnebef.
Ofiara, którą daje król i Ozyrys, pan Busiris (mianowicie to) żeby ofiara inwokacyjna była składana dla niego w święto Otwarcia Roku, w święto Thota, w święto Nowego Roku, w święto Wag, w Wielkie Święto, w Święto Palenia, święto początku miesiąca i połowy miesiąca, w święto Sadż, w każde święto, każdego dnia, na wieczność, dla czcigodnego przy Wielkim Bogu, przy Ptahu Który-jest-na-południe-od-swojego-muru i przy Sokarisie, (dla tego) którego piękne imię brzmi Fefi.
Co się tyczy wszystkich ludzi, którzy weszliby do tego grobowca w stanie nieczystości, po tym, jak zjedzą obrzydlistwo, którym brzydzi się świetlisty duch przemierzający nekropolę, i nie oddalą od siebie nieczystości tak, jak należy się oczyścić (idąc) do świątyni boga, Wielki Bóg uczyni im z tego powodu nieprzyjemności, które będą bardzo złe. Poza tym, zostały dla mnie odprawione wszystkie skuteczne i szlachetne rytuały, (jego wielkie imię brzmi Unisanch)
… jakie są odprawiane dla doskonałego, który przebywa wśród świetlistych duchów, przez doskonałego kapłana-lektora, który prawdziwie zna rytuały. Poza tym, zostałem wtajemniczony w sekrety każdego boga. Poza tym, znam wszystkie rzeczy, przez które świetlisty duch, który odszedł na nekropolę, staje się świetlisty jako czcigodny przy Wielkim Bogu i przy królu. Co więcej, znam wszystkie rytuały, dzięki którym wznosi się on do Wielkiego Boga. Jedyny przyjaciel, dopuszczony do sekretów, którego wielkie imię brzmi Merefnebef.